Com era l'escola en els temps dels nostres avis i pares?
En l'assignatura de castellà hem fet un treball on hem estudiat com era l'escola en els temps dels nostres avis i pares. Heus ací els productes finals resultat de la investigació
Conclusió del treball de Pau Soria, Mireia Ferrer i Màxim Jiménez sobre els llibres de text en l'educació
"En conclusió, l'ús dels llibres al llarg d'aquestes dues últimes dècades ha anat canviant molt, actualment ja no s'usen tant com anys enrere i els mestres no basen tot l'ensenyament en els continguts del llibre com passava abans, sinó que també utilitzen altres recursos trets d'internet, i tot això es deu als grans avanços tecnològics."
Si voleu veure el treball sencer, entreu al codi codi QR o el link a continuació.
Resum del treball de Milo, Guille i Alfons sobre la metodologia que s'utilitzava en els temps dels nostres pares
En aquest treball tractem com ha canviar la metodologia dels professors d'ara i els del temps dels nostres pares i avis. Els aspectes com la relació alumne mestre, la participació activa i pasiva o els mètodes d'avaluació que s'utilitzaven.
Si voleu veure el treball sencer, entreu al codi codi QR o el link a continuació.


Comentaris
Publica un comentari a l'entrada